2018-02-20

I stormens öga

I helgen hade vi finbesök av Max' lillebrorsa Jonathan. Vi var ute och åt middag på Wäng Izakaya och sedan såg vi Shape of Water på bio. Jag skulle kunna göra ett helt inlägg om hur mycket jag tyckte om filmen, allting var verkligen fantastiskt. Karaktärerna, scenografin, musiken, skådespelarna, handlingen. Jag kan verkligen tipsa om att gå och se den på bio, det var ett mästerverk. 

På söndagen var vi på Artipelag och såg utställningen I stormens öga av Bigert och Bergström. 








Innan vi lämnade museet så fikade vi där, jag tog en latte på sojamjölk och en räkmacka. Jag kan helt klart tipsa om att åka till Artipelag, det är ett häftigt museum ute i skärgården med inspirerande utställningar. Deras café är mysigt med ekologiska och närodlade råvaror. I stormens öga pågår fram till den 25/2 så det här är den sista veckan kvar på utställningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar